Mamanu mekasini
Mamanu mekasini
Fola I Luga O Le Taʻavale

Kali

Fola I Luga O Le Taʻavale O lenei laʻasaga taʻavale o se tasi lea o elemene o le K's faʻasologa mo le ituaiga QUISO. Ua fausia i laupapa matagofie mautu ua fau. O lona mausali ma stocky mamanu faia ai le lelei mo le tautua ava malosi i le laulau 'ai. Mo le saogalemu ma le matagofie o le tautua, o tioata o loʻo taofi mai se aluga, o fagu e le faʻamalieina e se laei e le faʻafuaseʻi, o uili alamanuia ua i ai se lamolemole lamolemole ma filemu.

Multifunctional Trolley

Km31

Multifunctional Trolley Patrick Sarran faia le Km31 mo se tele o mea e fiafia i ai faleaiga. O le faʻafitauli autu o le multifungsi. O lenei taʻavale e mafai ona faʻaogaina faʻatasi mo le tautuaina o le laulau e tasi, pe i le laina ma isi mo le 'aiga o le laupepa. Na fuafuaina e le na fuafuaina le auiliili o Krion luga o luga o le uili lava na ia fuafuaina mo le tele o taʻavale pei o le KEZA, ma mulimuli ane Kvin, Herbal Tea Garden, ma Kali, faatasi faaigoa o le faasologa K. O le maaa o le Krion na faʻatagaina ai se moli atoatoa malamalama e filifilia, ma le faʻamalosia manaʻomia mo se fale taugata matagofie.

Masini Kofe Otometi

F11

Masini Kofe Otometi Faigofie ma aulelei, laina mama ma mea maualuga-lelei faʻamaeʻa faia F11 mamanu fetaui lelei siosiomaga ma aiga totonu. O le lanu atoa 7 "paʻi faʻaali e matua faigofie lava t faʻaaoga ma tupu fua. F11 o se masini" tasi paʻi "lea e mafai ai ona faʻataʻitaʻiina au mea e fiafia i ai mo vave filifiliga. Faʻalauteleina bean hopper, vai tane ma laufanua pusa ua avanoa e feagai ma le maualuga itula manaoga.Patenu gaosi iunite mafai ona ofoina espresso pressurized po o le lē kopi kopi masani masani ma o le manogi ua mautinoa e keramika mafolafola lau.

Saogalemu Masini

G2 Face Recognition

Saogalemu Masini maualuga tulaga o mea ma le faigofie o le mamanu faia lenei saogalemu foliga foliga iloa masini, manaia ma malosi. Alualu i luma tekonolosi i totonu e avea ai o se tasi o le saoasaoa i le lalolagi ma sili tonu, leai se tasi e mafai ona kopiina lona algorithm. Suavai faʻamaonia oloa ma se siosiomaga taʻitaʻi malamalama i le pito i tua e faʻaosofia ai se lagona faʻafiafiaina e oʻo lava i ofisa malulu. O le laʻititi puʻupuʻu e fetaui lelei i soʻo se mea ma foliga e faʻatagaina ai ia tulaga i luga o le faʻailo pe faʻamalosi.

Evolving Meafale

dotdotdot.frame

Evolving Meafale O fale e faʻateleina laʻititi, o lea latou te manaʻomia moli gaosi e faigofie tele. O le Dotdotdot.Frame o le muamua feaveaʻi, customizable meafale masini i luga o le maketi. Lelei ma puʻupuʻu, e mafai ona faʻauia le faʻavaʻa i le puipui pe faʻapipiʻi atu i ai mo le faʻafaigofie ona tuu i le fale. Ma ona customizability sau mai le 96 pu ma se faʻalauteleina tele o mea faʻapitoa e faʻasaʻo ia i latou. Faʻaaoga se tasi pe faʻapipiʻi faʻatasi ni polokalame peʻa manaʻomia - o loʻo iai le faʻatasiga lē gata.

Le Faʻavasegaina O Otaota Faiga Faʻavasega

Spider Bin

Le Faʻavasegaina O Otaota Faiga Faʻavasega Apogaleveleve bin o se lautele ma faʻalelei tamaoaiga mo le faʻavasegaina o mea e mafai ona faʻaaogaina. O se kulupu o loli lapisi ua faia mo le fale, ofisa poʻo fafo atu. E tasi le mea e iai vaega autu e lua: o le tino ma se ato. E faigofie ona fealuaʻi mai lea nofoaga i lea nofoaga, e faigofie e feaveaʻi ma teu, aua e mafai ona mafolafola pe a le faʻaaoga. O tagata faʻatau e faʻatonuina le apogaleveleve taʻavale i luga o le upega tafailagi e mafai ona latou filifilia le tele, numera o Spider Bins ma le ato ituaiga e tusa ma o latou manaʻoga.